lördag 3 juli 2010

Följ bloggen mycket enklare!

Follow Dennis Widmark

Nu är det nästan en vecka sedan jag publicerade den här bloggen, och det har gått förvånansvärt bra faktiskt. Igår hade jag 92 unika besökare och fem prenumeranter på Bloglovin' vilket jag verkligen inte hade väntat mig. Det är ungefär så många unika besökare som jag hade på min förra blogg när jag var som störst. Jag får helt enkelt tacka och bocka. 

Men nu när jag har kommit igång med bloggen tänkte jag förklara lite så att min blogg kan bli enklare för er. Högst upp i inlägget finns det en knapp från Bloglovin'. Om ni klickar på den kommer ni börja prenumerera på min blogg, och kommer se när jag har skrivit nya inlägg. Ni kan även prenumerera via RSS-flöde som ni hittar i sidokolumnen. Det finns även en "följ bloggen"- knapp efter varje inlägg som ni kan klicka på för att prenumerera. 

Till sist finns det en knapp som det står "share" på efter varje inlägg, och om ni klickar på den kan ni enkelt dela med er av inlägget på till exempel Facebook eller Twitter. 

Ja, det var allt, och jag hoppas att det underlättar för några av er, och så hoppas jag ju självklart att ni fortsätter läsa och delar med er av min blogg till alla ni känner och några till *hint hint*.
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D