onsdag 14 juli 2010

Jag är kriminell vid Barnsjön

Alla som besöker bryggan vid Barnsjön (som egentligen heter Bansjön, men ingen säger det) kommer hädanefter känna sig välkomna efter att jag och Cassandra var där och badade. Vi var så kriminella och vandaliserade bryggan med att skriva hej. Vi följer inte lagen förstår ni. Skriver hej på bryggan, går över gatan där det inte är övergångsställen, ja, seriösa grejer!

Vi var i alla fall vid Barnsjön har i Tyresö och badade, och det var jätteskönt. Jag cyklade dit medan Cassandra var duktig och joggade. Hon gjorde det alldeles självmant, för det var inte alls så att hon fick brev från sin fotbollstränare och sa att hon skulle spela match och att Cassandra då inte hade tränat och kände sig tvungen att jogga. Inte alls…

När vi hade badat klart och tittat på grodyngel åkte vi hem igen och spelade kubb med mamma och Patrik. Jag förlorade… Nu sitter vi här vid datorn för Cassandra ska sova hos mig. Det är sista gången hon kan göra det innan jag flyttar till Lund nämligen. Som sagt får man passa på nu…

Jag bad Cassandra att fotografera mig, men sedan började hon hålla kameran snett och jag sa åt henna att ta bilderna normalt istället. Dock resulterade det sneda i en rad VÄLDIGT bra bilder på mig. Jag ska nog inte säga åt henne något mer…

Ja, Cassandra är fullkomligt psykiskt frisk fastän det kanske inte verkar så...

Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D