fredag 16 juli 2010

Jag hänger med naken Lars Ohly

Jag och Lars Ohly
Jag är extremt otålig för tillfället. Jag vill att de kommande nio dagarna bara ska försvinna, och att jag under de dagarna på något magiskt sätt har fått någonstans att bo, så att Pride kan börja. Jag vill åka till Pridefestivalen nu! Det är otroligt roligt där. Man träffar kompisar, lyssnar på konserter och läger ut en förmögenhet på att äta. Dock har jag lärt mig från första året att man inte ska gå in och kissa i pissoaren. När jag gjorde det var det två äldre män som bara råkade böja ner sitt huvud och vinkla det mot mitt skrev. Av någon anledning gick det inte så bra för mig att kissa då…

Jag har varit med om jättemycket på Pride under mina år där. Jag har blivit intervjuad av P4, jag har haft ångest för att jag såg mitt ex med en annan, jag har sett Simon från Simon och Thomas vara så full att han ramlade över en bänk utan att ens vara nära den från början och jag har sett Tony Irving rida på en elektrisk tjur. Dock är det absolut roligaste som har hänt mig under Pride när jag gick förbi Vänsterpartiets tält, och så hade de en sådan där vägg man står bakom och sätter in huvudet i ett hål med en bild på en naken Lars Ohly. Jag klättrade upp på lådan bakom, stoppade in huvudet och precis när min kompis skulle fotografera kom den riktiga Lars Ohly och ställde sig bredvid. Det är sådant man kommer ihåg, och enda sedan dess har jag tyckte om Lars Ohly. Han är en go kille han!
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D