tisdag 20 juli 2010

Jag ser inte ut som en pillermissbrukare

Gissa om jag njöt av att få äta min smörgås i solen efter att jag hade tagit blodprov? Jag var hur skakis som helst och det gick jättelångsamt att cykla till vårdcentralen, för jag hade ingen energi i kroppen över huvudtaget. Dock blev jag glatt överraskad att de har höjt säkerheten på vårdcentralen här i Tyresö. Som jag har berättat förut på min gamla blogg hatar jag vårdcentralen i Tyresö. De är otroligt dåliga där. Jag fick medicin mot panikångest utskrivet fastän jag inte har panikångest och så fick jag 200 skitstarka värktabletter utskrivna för att "jag inte ser ut som en pillermissbrukare". Hur som helst tittade de på mitt leg idag när jag skulle ta blodprovet. Annars har det bara varit att de tittar på min remiss, frågar efter mitt personnummer och ser om det överensstämmer med remissen. För man kan ju inte alls memorera ett personnummer. Ja, så har säkerheten på Bollmora Vårdcentral sett ut...

Tyck synd om mig...
Follow Dennis Widmark

2 kommentarer:

  1. Skitsynd om dig! Men det är iallafall inte ett sånt där vidrigt stick i fingret... Sånt dör jag av, och alla tycker jag är skitfånig :p

    Varför snor dom ditt blod förresten?

    SvaraRadera
  2. Svar: Jo, för jag har tagit skitstark acnemedicin och nu måste de se så att min kropp inte är död inombords typ =P

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D