tisdag 13 juli 2010

Med ett skelett på tunnelbanan

DSC02591
Jag har velat fram och tillbaka, men nu kom jag fram till att vafan jag gör det. Jag har varit med i SL:s tävling om att få åka med på deras flak i Pridetåget. Anledningen att jag har tvekat är att jag då behöver dansa och träffa massor med nytt folk, vilket jag inte riktigt är bekväm med, men nu har jag ändrat mig. Jag måste utmana mig själv lite ibland också, och det var precis det jag gjorde på bilden som jag skickade in i tävlingen. Jag och Buko åkte med ett skelett med buss och tunnelbana till Hellasgården för att lämna det till en filminspelning. Dessutom fick vi gå med den längst en fullproppad Drottninggata för att hämta ett huvud. Det var riktigt roligt, och folk tittade väldigt konstigt på oss av någon anledning…

Nu får ni hålla stortårna för mig så att jag vinner!
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D