fredag 2 juli 2010

Snygga killar är anledningen till att gå till stranden

Spionbild_4_Tonårsskalle
Det bästa med att vara på stranden är inte att bada, inte att sitta i solen (hatar att sitta i solen), inte att läsa en bra bok utan det är att man utan att behöva skämmas eller bli avslöjad kan spana in snygga killar. Vem är personen som kom på att man ska komma i korta badbyxor, se snygg ut och gå runt på en strand? Den personen borde få något slags pris!

Idag när jag badade (det var bara under en väldigt kort stund dock) var det en otroligt snygg kille på stranden. Hans kropp var perfekt vältränad, han hade halvlångt blont hår och var helt enkelt en fröjd för ögat. Dock började båda jag och Alex hata honom för att han var för perfekt och jag och Alex inte är det, men det är ju så människan fungerar. Man hatar det man önskar att man själv var. Dock fortsatte vi ligga där och spana in hans stenhårda magmuskler. Vem kan klandra oss liksom?
Och om ni undrar varför jag har lagt upp den här bilden är det för att när jag var på semester på Malta lekte jag paparazzi och fotograferade snygga killar. Det var jätteroligt.
Follow Dennis Widmark

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Kul med bögar, de tittar på samma saker som jag gör, eh.. GJORDE!! :D

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D