tisdag 3 augusti 2010

Datorn följer mig vart jag än går


Att jag behöver laga lunch betyder inte längre att jag inte kan vara vid datorn, och det är det som är så bra med en bärbar dator. Därför står jag nu i köket och bloggar och lyssnar på Spotify samtidigt som jag lagar korv med 92% kött (är det inte det som är meningen med korv att den ska innehålla kött?) och pasta, och till det blir det någon sås jag slängde ihop igår.

Okej, med tanke på mitt redan alldeles för höga datoranvändande kanske det inte är det bästa jag har gjort att köpa en bärbar dator så att jag blir konstant tillgänglig, men vafan. Vi lever i ett tekniskt samhälle, så vem kan egentligen klandra mig?
Follow Dennis Widmark

4 kommentarer:

  1. Askul att du kommit på detta nu 2010, haha. Better later than never. ;)

    SvaraRadera
  2. Svar Michael: Det är ju det jag säger. Jag är efter alla på allt =P

    SvaraRadera
  3. Inte bra! Haha, ut o gå i skogen istället för att sitta vid datorn hade min morsa sagt.

    Aha ok, jag hade tur så jag har köplats 1 på ett par studentrum, får se hur det blir med det. Dyker inget bättre upp innan dess får jag ta det.

    Vad har du sökt?

    SvaraRadera
  4. laptop + dockningsstation är bästa lösningen enligt mig. En riktig arbetsplats, som samtidigt går att koppla loss och ta med sig :)
    ps) appropå kötthalten i korv, har du sett scans hot dogs "denniskorv"? Innehåller hela 34% kött. Undra vad resten är?
    Ha en bra dag!
    /Ellinor

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D