lördag 21 augusti 2010

Det är jobbigt att säga hej då


Det värsta med att flytta är att behöva säga hej då till alla. Jag har sagt hej då till båda mina bästa kompisar. Fanny kramade jag under en väldigt lång tid, och av Alex fick jag till och med en kram och vi kramas aldrig! det var jobbigt att säga hej då till dem, men det var inget emot att säga hej då till sin familj. Mamma, pappa och Patrik följer med mig till tågstationen, men ikväll var sista gången jag fick träffa Claudia, Cassandra och Rasmus. Cassandra gav mig en kram och sprang sedan in på sitt rum och började gråta, och Claudia och Rasmus gav mig också en kram. När jag sedan kom hem till pappa ringde mamma och sa att alla hade börjat gråta och att Cassandra hade brutit ihop totalt. Förstår ni hur jobbigt det är!?

Det kändes jättejobbigt att gå från mamma, men imorgon kommer jag nog att börja gråta. det här är verkligen hur jobbigt som helst...
Follow Dennis Widmark

2 kommentarer:

  1. Det var skit jobbigt den dagen jag var 16 och flyttade från alla också, men det var även det bästa jag gjort!!

    Detta fixar du!

    SvaraRadera
  2. Det är skitjobbigt att flytta hemifrån. Tog mig år innan jag hann vänja mig. Men nu känns det hur bra som helst. Man får tvinga folk att komma och hälsa på! Det bästa är allt nytt folk man lär känna som man annars aldrig hade träffat.

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D