fredag 20 augusti 2010

Hur jävla klantig får jag bli!?

Jag är så jävla klantig! Jag är en riktig idiot! ÅH!!

Jag har under sommaren jobbat med att göra en sammanställning i excel åt en kille, och för det skulle jag då få pengar. När jag hade gjort klart alla 1100 rader och sparat dessa på tre olika ställen ber han mig att jag ska göra en lista över en av kolumnerna och skicka till honom. Jag sorterar dem därför snabbt och gör listan. Det jag då lyckades göra var att spara över den nya ordningen på ALLA andra filer, vilket gjorde att hela arbetet är helt oanvändbart, eftersom på det sättet jag har gjort sammanställningen, så som han sa åt mig att göra, gör att jag inte kan sortera tillbaka, utan allt är bara huller om buller. Hur fan kan jag vara så jävla klantig!?

Nu har jag suttit i två timmar och googlat och letat och jag har hittat en version där det bara fattas 100 rader, så imorgon måste jag sitta och göra om de där sista hundra raderna på tid jag inte har. Gissa om jag är irriterad...

Jag vill bara lägga mig ner och gråta för tillfället. Det var ju inte direkt så att jag hade det lätt innan och inte alls känner mig mentalt instabil eftersom jag flyttar på söndag. Inte alls...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D