onsdag 4 augusti 2010

Jag är ingen tekniknörd. Tyvärr...



Nu ska jag hoppa på cykeln igen och cykla iväg till biblioteket och lämna några böcker. Nördmätaren står högt för mig vet ni. Sedan måste jag hem igen så snabbt jag bara kan för Victor ska komma och hjälpa mig installera saker på min dator. Jag må ha gått teknikprogrammet, men det betyder inte att jag är teknisk för det. Jag får väl glädja mig åt att jag inte är någon tekniknörd, om det nu är något att glädjas över. Tänk att kunna allt sådant. Förstå hur många datorproblem man skulle slippa! Att kunna fixa Internetanslutningen på en gång när den slutar att fungera. Vilken dröm...
Follow Dennis Widmark

4 kommentarer:

  1. Ja tänk om man kunde sånt! Då hade livet varit allt bra lättare =)

    Fint foto =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Men det med Internet börjar jag bli rätt bra på. Kolla vart felet ligger och det brukar ligga UTANFÖR huset och när man har fått reda på det, så kan man inget annat än bara vänta..

    SvaraRadera
  3. Sant så sant =) MEN som tur är så har man ju bröder som kan lite mer än jag hehe =)

    SvaraRadera
  4. Men du är snygg. Det är alltid nåt!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D