söndag 8 augusti 2010

Jag är rädd för mitt eget hus

Jag blev övertalad att stanna kvar hos Sara till klockan halv två igår, och det resulterade i att jag var livrädd att åka hem. Jag hade bara ställt timern på lampan till klockan ett, vilket gjorde att jag kom hem till totalt mörker. Som jag har sagt är jag otroligt mörkrädd, och att vara ensam hemma gör inte precis saken bättre. Jag lade mig i sängen i alla fall och var livrädd, och somnade inte förrän klockan tre. Så modig är jag...

Nu sitter jag i alla fall här i vardagsrummet med min dator. Jag gick upp jättesent, för jag var så trött, och när jag kom ner till nedervåningen upptäckte jag att tv:n var trasig, vilket pappa inte kommer bli glad över. Den måste ha gått sönder i åskovädret igår som jag inte hade en aning om att det skulle komma. Dessutom upptäckte jag att brödet var mögligt, att det inte fanns någon yoghurt och att smöret nästan var slut. Jag har med andra ord haft en perfekt natt och morgon... Gah!
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D