måndag 2 augusti 2010

Jag blir tvångslånad filmer



Alex och hans familj är riktiga filmnördar. De vet allt om film och har några tusen filmer i sin bokhylla skulle jag gissa på. Därför har de börjat tvångslåna mig filmer som jag måste se. Jag har därför sett på Armageddon, Alien 1 och 2 och idag såg jag på Terminator 1. Som ni märker är jag efter med allt och speciellt filmer, men det är riktigt roligt att se på gamla filmer har jag kommit på. Tekniken de hade då är ingenting i jämfört det vi har nu. De använder dockor och man ser att allt är fejk. Det är riktigt komiskt. Men det får en att tänka på hur vi kommer se dagens hi-tech-filmer. Kommer vi säga: "Hah! Titta på Avatar! Den är bara i 3D!"?

Teknik är något väldigt intressant, och det är inom det området som jag nördar mig istället för film. Teknikutvecklingen accelererar med 60% per år tror jag att det var, så tänk er filmerna om 30 år. De kommer vara grymma! Det ska bli intressant det...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D