fredag 13 augusti 2010

Med en pinne uppkörd i röven...


Jag lever. Faktum är att jag har varit mer levande idag än vad jag har varit på länge, vilket förklarar bristen på inlägg på bloggen idag. Först kom Patrik och Cassandra över och lämnade stekpannor och annat "roligt" som jag ska ha med mig till Skåne, och sedan kom Jenny på besök. Vi satt på den nyklippta gräsmattan, som jag slet med i en timme, och bara pratade strunt i flera timmar. Det är så skönt att man kan göra det, och nu kan ingen säga att jag inte har varit ute. 

Till slut hamnade vi i alla fall på studsmattan, och där fick jag visa lite av mina gymnastikfärdigheter. Lite sitter i alla fall kvar. Famehopp var min specialitet. Jag brukade få vara sist i ledet på gymnastikuppvisningar så att jag kunde göra mina famehopp så att hela publiken sa: Uuuu! Det var inte lite egoboost det inte... Dock ser det ut som att jag har någonting uppkört någonstans på bilden, men det är sådant man får ta.

Jenny hoppade för fullt på studsmattan

Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Hahaha! Du verkar ha hålet lite snett placerat.. // Visst är det skönt att bara vara? Och när man bloggar mycket är det skönt med en dag eller två som man (nästan) glömmer bort datorn.

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D