söndag 15 augusti 2010

Packning leder till bombnedslag

Att packa är inte precis det enklaste jag har gjort. Jag är en samlare, så att behöva välja vad man ska ha med sig och slänga saker är inte direkt min grej. Vem vet? Jag kanske får användning för ett fem års gammalt "knep och knåp"- spel jag inte använt på fyra och ett halvt år, eller hur?

Jag har i alla fall fått ihop fyra flyttkartonger med saker och två kartonger som jag har ställt ner i källaren. Det är ändå något. Dock känns det inte som att jag har packat något alls, för mitt rum ser ut som ett bombnedslag nu och jag har saker överallt som jag inte vet vad jag ska göra med. Det löser sig säkert.

En sak som slog mig dock var att jag faktiskt flyttar om en vecka. En vecka! Jag har bott i Tyresö i snart 20 år, och om en vecka slutar jag göra det. Det är helt sjukt! Hur klarar folk av att flytta hemifrån egentligen? Det är ju läskigt!
Follow Dennis Widmark

4 kommentarer:

  1. sv: De trodde väl att jag skulle knäcka deras server med alla mina unika besökare...Vad vet jag :-D


    Det är nyttigt att packa. Rensa, och inse vad man behöver och inte...

    SvaraRadera
  2. Du lider tydligen också av Egoina-syndromet. Hon slänger inget.. :D
    Sv: Hahaha, jorå - "tagen" i kombination med rubriken i inlägget var nog menat att få dig och andra att associera med annat.

    SvaraRadera
  3. Du känner inte för att hämnas på honom genom att bränna ner juridicum?

    SvaraRadera
  4. Agree om att det är läskigt. Har en kartong, IKEA-kasse och en säck fyllda med saker som står och gör det otäckt i mitt rum. :(

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D