lördag 14 augusti 2010

Vad ska man hitta på idag då?


Vad ska man hitta på idag då? Just nu sitter jag och äter på en ostsmörgås och har grym träningsvärk. Det är visserligen jätteskönt, men det betyder också att jag är otroligt otränad, och som föredetta elitidrottare vill man inte riktigt erkänna det för sig själv. Men om jag tränar i ett år nu och förnekar att jag är otränad behöver jag aldrig ta itu med att jag är otränad, eller hur? Jag bara älskar min logik ibland...
Follow Dennis Widmark

4 kommentarer:

  1. Jättelogiskt, helt som jag brukar resonera! :D

    SvaraRadera
  2. ser ut att vara en smaskig ostsmörgås ;)

    SvaraRadera
  3. jo man ser det :) vad har du för dig pojk?

    SvaraRadera
  4. Höhö, visste väl att du skulle få träningsvärk!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D