söndag 19 september 2010

Det är val idag

Det är val idag. "No, shit! Det menar du inte!", kanske ni säger, men jag lovar. Det är faktiskt val idag. Jag skojar inte!

Det ska bli riktigt intressant och spännande och se vad resultatet bli ikväll. Dock är det inte helt säkert vilka det är som vinner förrän på onsdag, eftersom de som förtidsröstade igår inte kommer få sina röster räknade förrän senast på onsdag. Själv förtidsröstade jag som sagt. Det kändes lite jobbigt att behöva åka hem till Tyresö för att rösta, så det blev att jag tog ett besök till City Gross och röstade där istället.

Nu blir det att heja på Alliansen. Annars måste jag få höra "Vad var det vi sa?" av alla mina kompisar, och det orkar jag inte med...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D