måndag 6 september 2010

Ritteknik är ondska


Det ni ser framför er är ren ondska! Det är ett kompendium om ritteknik. Alltså om hur man ritar saker på olika sätt. Men det kan ju inte vara så svårt, kanske ni tänker, och det trodde jag med, men vissa saker får en att dunka huvudet i bordet och börja gråta. Det roliga är att vi har prov i ritteknik. Två stycken varje vecka dessutom... Det är så många linjer man måste rita, och det är på så många ställen som det kan bli fel, och det blir så klart fel för mig. Jag förstår inte hur jag lyckas, men det gör jag. Jag är väl skicklig på så sätt...

Nu blir det bara till att börja rita igen, för jag har prov igen på torsdag. Jag längtar verkligen...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D