torsdag 16 september 2010

Studentlivet gör mig gott



Det är något med mig idag. Jag är så glad. Imorse hoppade jag runt innan provet och folk sa: "Är det någon som är pigg, eller?" Allt har gått så bra och smidigt idag. Ja, jag älskar livet för tillfället helt enkelt.

Alltid när jag kommer hem slänger jag av mig tröjan och byxorna och dansar runt i lägenheten och sjunger för mig själv. Det är skönt. Studentlivet gör mig gott helt enkelt. Det är inget "plugga på gymnasiet"-hets, vilket är väldigt konstigt, eftersom alla säger att man pluggar hela tiden på universitetet, men jag pluggar inte ens en femtedel av det jag pluggade på gymnasiet. Det är skönt att få ha ett liv igen.

Jag är glad helt enkelt...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D