lördag 18 september 2010

Vad gör man efter nollningen?

Nu när nollningen är över har jag upptäckt ett litet problem - jag har inget att göra. Jag har fått kompisar i skolan, men jag har inte fått någon som jag känner att jag kan ringa till än. Det tar trots allt ett tag, och det är där problemet kommer. Innan har jag haft nollning och träffat alla hela tiden inklusive på helgerna, men nu är det inget sådant längre.

Igår hade jag dock en jättetrevlig kväll med idol och spel hemma hos mig med några från huset, och ikväll är det fest med utbytesstudenterna i huset, men jag vill ju hitta på något under dagen. Något lär jag väl hitta på. Annars kan jag ju plugga hela dagen. Kul...
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Mig kan du ju ringa!!! Men det vet du nog :D Filmkväll i veckan tycker jag!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D