tisdag 16 november 2010

Jag är coolingen i pluggrummet

Vad gör man för att se riktigt cool ut i husets pluggrum? Jo, man sätter på sig ett riktigt hett headset och äter på en morot. All the kids doing it these days!

Nä, men jag har som sagt inget Internet (jag har nog sagt det alldeles för många gånger redan), men idag fick jag min kriditupplysning, så jag antar att min iPhone kommer att komma om några dagar, och en iPhone betyder Internet. Inget mer tråkblogging här inte!

Hur som helst kan jag glatt meddela att jag snart, utan förvarning, kommer börja skrika mitt på en föreläsning när ingen räknar med det. Saken är den att vi har börjat på en ny kurs idag. Denna kurs grundar sig på Linjär Algebra och man ska programmera olika beräkningar man gör. Jag kan inte Linjär Algebra, och jag kommer definitivt inte klara av programmeringen då. Det känns verkligen toppen! Tur att jag har träningen som går bra i alla fall. Det är alltid något. Mina "klockan sju på morgonen"-gympass. De är trevliga dem...
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Krossade illusioner. Trodde du kunde ALLT om matematik. Plus att ALLT annars går att googla. Men du ser klart cool ut i röda flugan, med eller utan headset och morot.

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D