fredag 7 januari 2011

Dagen då jag köpte snus

Idag har jag gått emot alla mina principer. Jag har gått emot det jag tror på. Jag har köpt snus. "Har Dennis börjat snusa?" kanske ni tänker, och jag svarar er fråga med en annan fråga: Tror ni att jag skulle vilja stoppa in något som luktar och ser ut som bajs i munnen? jag tror inte det var. Nä, anledningen till att jag köpte snus var att Patrik behövde det, så han frågade mig om jag kunde köpa ut åt honom. Det låter så dramatiskt att köpa ut snus till en 41-åring, eller hur? Hur som helst gick jag till Pressbyrån och tog min snusoskuld. Men något bra kom det med det hemska. De frågade inte efter mitt leg, vilket betyder att jag inte ser ut som en 18-åring. Stolt.
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D