lördag 15 januari 2011

Tvättid klockan sju på en lördagsmorgon

En månads jullov har förstört min dygnsrytm totalt. Varje gång jag ska gå upp tidigt kommer jag åt snoozeknappen eller helt enkelt råkar stänga av väckarklockan och så går jag inte upp helt enkelt. Vad är inte bättre för att råda bot på det än att boka en tvättid klockan sju på en lördagsmorgon så att man måste gå upp? Nu har jag alltså varit uppe i fyra timmar och tvättat i tre. Det är nästan så att jag ska boka en tvättid imorgon klockan sju också för att komma upp. Problemet är bara att jag inte har något att tvätta. Hur som helst... Jag kom upp. Var stolt över mig...
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Har man, som jag, ett jobb där man inte FÅR försova sig, ställer man helt enkelt väckarklockan utom räckhåll från sängen. Och känner efter hur jag mår gör jag inte förrän på spårvagnen och då är det för sent att krypa tillbaka i sängen. Funkar fint, det. :)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D