måndag 3 januari 2011

Vad vill jag med 2011?


Det är ett nytt år, och då gäller det att göra en ny lista för vad man vill med det nya året, och här är min:
  • ·      Jag vill skaffa pojkvän
  • ·      Jag vill flytta till en lägenhet i Lund
  • ·      Jag vill bli vältränad
  • ·      Jag vill få bättre självförtroende och självkänsla
  • ·      Jag vill blogga mer och få fler besökare
  • ·      Jag vill bli mer social och bli bra på att hålla ett samtal
  • ·      Jag vill ha bögkompisar nere i Skåne
  • ·      Jag vill ha ett jobb
  • ·      Jag vill få en snygg och moderiktig klädstil
  • ·      Jag vill få en snygg och välmående hy
  • ·      Jag vill tycka om mig för den jag är
  • ·      Jag vill sluta irritera mig på onödiga saker
  • ·      Jag vill lära mig laga mer varierande och hälsosammare maträtter
  • ·      Jag vill komma med i Mensa
  • ·      Jag vill få femmor på alla tentor
  • ·      Jag vill bli mer aktiv i Lunds studentliv
  • ·      Jag vill stressa mindre
Rent spontant känns det som att jag kan klara alla punkter, men självklart kommer jag säkert inte klara alla punkter. Det är ju bara mänskligt. Man kan inte vara perfekt liksom.

Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Känns som det mesta är möjligt, men kombinatonen "mindre stressad" samtidigt som "5or rakt igenom" och "vältränad" låter lite tuff... =)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D