torsdag 26 maj 2011

Jag är tillbaka!

I januari skrev jag: "Jag vill blogga mer och få fler besökare". Som ni kanske har märkt gick det inte så bra. Jag hamnade i en bloggtorka helt enkelt, och det fanns så mycket annat att göra än att sitta och blogga hela tiden. Att gå på universitetet och träna sex gånger i veckan tar sin tid liksom. Nu är det dock sommarlov fram till september, så nu ska jag komma igång igen. Det blir dags till att ta med sig kameran vart man än går, redigera bilder i Photoshop och komma på roliga saker att skriva om, men jag har inget emot det alls. Jag tycker ju om det. Så nu ska jag få tillbaka mina skrivarfingrar och försöka blogga minst en gång om dagen, men jag lovar inget. 

Ja, det var allt för mig idag. Peace out!
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D