tisdag 10 juni 2014

Dansa med Lily Allen


Ni vet den där känslan när man hör en bra låt och inte kan sitta still? Den känslan har jag i princip varje gång jag sätter på Spotify. Det spelar ingen roll vad det är för typ av musik. Tycker jag om låten kommer jag utan undantag dansa till den. Dessutom sjunger jag med för full hals. Med tanke på att det är papperstunna väggar i mitt hus måste mina grannar hata mig. Detta är trots allt en aktivitet jag spenderar minst en timme om dagen till att göra. Speciellt när jag diskar och lagar mat. Jag har dock inte fått några klagomål än, men det är nog bara en tidsfråga.

Den låten jag lyssnar sönder för tillfället är "Air Ballon" med Lily Allen. Den är så trallvänlig, och man klappa händerna till den i sådana där ramsor man gjorde på mellanstadiet. Jag älskar det! Så om ni mot förmodan skulle gå förbi min lägenhet och se mig hoppa runt och se allmänt galen ut vet ni varför...
Follow Dennis Widmark

2 kommentarer:

  1. haha okej, ja och jag sitter fast på en bana sen 3 veckor tillbaks, men förr eller senare så släpper de väl :)

    SvaraRadera
  2. haha ja jag e precis likadan, och jag blir på dåligt humör när de inte går som jag vill haha

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D