söndag 15 juni 2014

Kissar i bästa sexställningen?


De här med trafikstatistik över ens blogg kan vara rätt intressant ibland. Jag tittade just vad folk hade googlat på för något för att klicka in på min blogg, och då kom dessa sökresultat upp: "Kissar", "Bästa sexställningen", "Dennis Widmark" och "Killar i tjejkläder".

Vid första anblicken kan man tycka att det är väldigt konstiga termer att googla på för att komma in på min blogg. När man dock undersöker saken närmare finns det en förklaring. Vi börjar med det enklaste.

Dennis Widmark är namnet på bloggen. Svårare än så var det inte där. "Killar i tjejkläder" ett inlägg där jag skriver om hur vi killar inför nollningen gick till H&M och handlade tjejkläder eftersom vi skulle vara cheerleaders. Det inlägget kan ni läsa här. Men "Bästa sexställningen" och "kissar"? Hur kommer de in i bilden? Jo, senast jag var på Stockholm Pride, vilket var 2010, var jag och mina kompisar inne i SSUs tält där man skulle tävla om att komma på den bästa sexställningen. Vi kom därför fram med sexställningen Bananen som vi även vann för. Om den kan ni läsa här. "Kissar" däremot... Där står det helt still för mig. Jag har ingen aning hur den termen är relevant för min blogg.

I rent utbildningssyfte valde jag att googla på alla sökord för att se om jag faktiskt fanns med där. Efter de första tio sidorna tröttnade jag då jag inte fanns med. Det betyder att någon där ute har sökt på "bästa sexställningen" och klickat sid igenom de tio första sidorna och vidare för att hitta min blogg. Snacka om att man är desperat för att få en trevlig kväll med någon där hemma...
Follow Dennis Widmark

3 kommentarer:

  1. Haha, hur kollar man sånt? Det vill jag med kolla :)

    SvaraRadera
  2. Då skall jag kolla om blogg.se med har något sånt :)

    SvaraRadera
  3. Haha, konstigt vad vissa söker på :P

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D