måndag 14 juli 2014

Konsten att titta på porr på tåget



För att roa mig under tågresan till Lund igår bestämde jag mig för att titta på en film. Jag klickade in på Netflix och fick förslaget om filmen Eating Out: All You Can Eat. Netflix beskrev filmen såhär:

"För att attrahera den snygge Zack använder Casey ett foto av sin kompis ex-pojkvän Ryan för sin online-profil. Bra idé, tills Ryan dyker upp."

Det lät som en trevlig film tyckte jag, och den hade fått fyra stjärnor, så jag satte igång den. Jag är väldigt glad över att jag hade hörlurar på mig och att jag inte hade folk runt omkring mig om man säger så. Den första scenen var nämligen i princip porr. Det var väldigt mycket stönande och väldigt lite av deras kroppar man inte fick se. Dessutom höll scenen på ett bra tag också. Jag kan bara tänkta mig hur generad jag skulle ha blivit om jag hade folk runt omkring mig. Det blev i alla fall så att jag snabbt vinklade datorn mot mig och tittade generat runt omkring mig för att se ifall någon hade sett mig.

Det väldigt sexuella temat var då ett återkommande inslag under hela filmen, så jag fick göra om proceduren några gånger. Folk måste ha undrat vad jag höll på med. Trots denna risk att bli påkommen av att titta på "porr" på tåget var det ändå en väldigt bra film. Man kanske dock ska vara homosexuell kille för att tycka om den med tanke på filmens tema. Jag såg dessutom att Eating Out är en filmserie, så jag ska nog ta och titta på resten också. Dock tror jag att jag kommer titta på dem på en lite mindre offentlig plats nästa gång.
Follow Dennis Widmark

2 kommentarer:

  1. Haha tur det i alla fall vara en bra film :) Så det var värt det :)

    SvaraRadera
  2. ja utan köttbullar kan vi inte leva :)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D