tisdag 15 juli 2014

What do you want to read about?

Jag sitter här och funderar över vad jag ska skriva om här på bloggen. Nu när jag har kommit igång igen och folk har börjat följa bloggen igen tänkte jag att det kunde vara intressant att veta vad ni tycker. Vad vill ni läsa om? Ska jag fokusera mer på bilder? Vill ni veta mer om mitt liv? Jag vill ju trots allt att ni ska gilla det jag skriver.

En annan sak jag undrar över är ifall jag ska ha återkommande teman som t.ex. recensionstorsdagar eller anekdotmåndagar. Skulle det kunna vara något, och vad skulle i sådana fall dessa teman vara?

Jag skulle uppskatta väldigt mycket ifall ni kunde ge lite feedback.

And for all you international readers.

I have noticed that I have a lot of international readers. Especially from USA. What do you like about my blog, and what do you want to read about here? And does the Google Translation button work and makes translations that you actually can understand? Or should I start to write in english as well?

I would really appreciate if you could give me some feedback.

Det här blev ett väldigt spretigt inlägg känner jag. Jag har för många tankar och idéer i mitt huvud helt enkelt. Känn er fria att kommentera precis vad ni vill. Designen, innehållet, ja, you name it. All feedback uppskattas.

Och nu när jag ändå skriver ett sådant här inlägg: ni har väl inte missat att jag finns på Facebook och instagram också? Ni kan följa mig på Facebook här och på Instagram här! Jag uppdaterar på Instagram betydligt oftare än här på bloggen, och då får ni även se småsakerna i mitt liv som jag kanske inte bloggar om.


Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D