lördag 16 augusti 2014

En flygresa utan att behöva visa pass

02:00... Så mycket var klockan när jag blev väckt av min telefon. En väldigt konstig tid att vakna kan man tycka, men när man bokar ett flyg som avgår klockan sex på morgonen är det den tiden man behöver gå upp. Då jag visste att jag skulle till Mallorca var det dock inte så jobbigt att gå upp. Jag kan dock tycka att tre timmars sömn kan vara av det minsta laget.

När vi alla hade kommit någorlunda till liv och kontrollerat att diverse kaffebryggare och spisar var avstängda, satte vi oss i bilen mot Hyllie för att där ta Öresundståget till Kastrup. Väl på Kastrup blev jag väldigt förvånad att jag inte behövde visa mitt pass en enda gång. Jag sitter nu på flyget och har drygt en halvtimme kvar tills planet landar i Palma de Mallorca.

Eftersom jag nu kommer vara på Mallorca i tio dagar, där tillgången till Wi-fi kommer vara begränsad, kommer inte jag blogga särskilt mycket. Jag har dock fixat så att gästbloggare har skrivit inlägg som kommer publiceras här. Klockan 08:00 kommer därför inlägg publiceras under dagarna, så klicka in då för att läsa dem. Det är riktigt bra inlägg måste jag säga, så ni kommer helt klart inte bli besvikna.
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D