torsdag 14 augusti 2014

Katalogrelease på IKEA i Malmö

De senaste två åren har jag tagit min IKEA-nördighet till nya nivåer. Jag har nämligen gått på deras releaseevent för deras katalog. Jag kunde inte vara sämre det här året, så jag och Terese satte oss på bussen mot Malmö och åkte till IKEA klockan 06:52. Jag kan inte påstå att jag nu under sommaren i brist på sommarjobb direkt har gått upp så tidigt. Därför hade jag inte tid, läs orkade inte gå upp, att laga äggröra som jag alltid äter, men tur var det. När vi kom in i IKEA-varuhuset bjöd de på brunch, något som de har börjat servera nu i början av augusti. Jag tog därför en tallrik och lade på massor av köttbullar, äggröra, bacon och grönsaker. Riktigt gott var det.

När vi hade ätit upp och tryckt i oss alldeles för mycket mat, men som visserligen var gratis så det kan egentligen inte bli för mycket, var det dags för själva releasen av katalogen. Det var personer från varje avdelning som berättade vilka nyheter de hade och sedan fick vi exemplar av katalogen. Jag har inte hunnit läsa igenom den än, men jag bläddrade lite snabbt och det verkar vara fina saker de har. Som vanligt alltså.

Gratis brunch bjöd de på. Jag vet att det är en potatis där, men jag kunde inte hålla mig...

Några av nyheterna i sortimentet. Bland annat ett modulsystem för byråer.
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D