måndag 11 augusti 2014

Vill du gästblogga på min blogg?


På lördag åker jag på en välbehövlig semester till Mallorca i tio dagar med Jens och Karl. Det ska verkligen bli hur skönt som helst. Då det inte finns något WiFi på stället där vi bor finns risken att jag inte kommer blogga så mycket under min vistelse där. Därför tänker jag ge er chansen att gästblogga de tio dagar jag är borta. Det är i princip fritt för er att skriva om vad ni vill. Så länge det inte är något extremt som till exempel rasistiska åsikter eller liknande. För allas trevnad kan det nog vara bra att undvika att skriva om politik också. Det enda kravet jag ställer är att ni presenterar vilka ni är och vilken relation ni har till mig? Ni kanske är en gammal barndomsvän eller helt enkelt bara någon som av någon anledning har fastnat för min blogg. Det spelar ingen roll.

Om ni är intresserade är det bara att ni mejlar ert blogginlägg till mig på blogg@denniswidmark.se. Där kan ni även ställa frågor om ni har det. Om ni har med bilder i era inlägg var vänlig att namnge bilderna och skriv vilken bild som ska inte var i inlägget. Dessutom ska liggande bilder vara 750 px breda och stående bilder 500 px breda. För att jag ska kunna lägga in blogginläggen behöver jag ha texterna senast på torsdag 14 augusti. När jag har lagt in texterna berättar jag när inläggen kommer upp på bloggen så att ni kan länka till inlägget och berätta för folk att ni har gästbloggat.

Beroende på mängden inlägg och inläggens innehåll tar jag mig friheten att bestämma vilka inlägg som ska publiceras, men förhoppningsvis blir det alla. Det ska bli väldigt roligt att se vad ni skickar in.
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Åhh tack för frågan, men jag har knappt något att blogga om hos mig själv, så jag tror jag hoppar :)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D