måndag 22 september 2014

Taylor Swift är min omvända akilleshäl



Den här dagen har varit en riktig skitdag. Jag har efter en ytterst kort vistelse i skolan i princip bara legat i sängen och tittat på film och Youtube. Något som jag dessutom vet bara gör mitt humör värre. Efter denna skitdag kan man tycka att inget kan få en må bättre, men mitt i allt hoppade en viss Taylor Swift upp. Jag har älskat hennes nya låt Shake It Off ända sedan jag hörde den första gången. Dock har den inte funnits att lyssna på Spotify, men nu har de lagt till den. Jag har därför spenderat kanske den senaste kvarten till att lyssna på den om och om igen och dansat runt i min lägenhet. Dans och bra musik är verkligen min omvända akilleshäl. Sätt på en bra låt när jag är nere och jag kommer med stor sannolikhet snart vara uppe och dansa. Det är verkligen skön att vara sådan vid tillfällen som dessa.
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D