torsdag 9 oktober 2014

Vara med i ett SVT-program?

Det här med att ha en blogg är rätt bra ändå. Det har jag kommit att tänka på den senaste tiden. Detta trots att jag har varit otroligt dålig på att uppdatera dess innehåll. När man har en blogg kommer man i kontakt med intressant folk och får ta del av roliga saker. Jag fick just ett mejl från SVT där de frågade ifall jag ville vara med i ett inrednings/tävlingsprogram, men de hade missat att jag inte bor i Stockholm. Det skulle verkligen ha varit jätteroligt att vara med, men har man emigrerat till Skåne så har man...

Det här är inte första gången jag har fått intressanta och fördelaktiga kommentarer. Nu i veckan hade vice kårordförande på Teknologkåren här i Lund hittat min blogg. Hon hade blivit kontaktad av en journalist som ville göra ett uppföljningsreportage om hur det är att vara HBTQ-person på LTH och undrade ifall jag vore intresserad av att ställa upp. Självklart sa jag, så nästa vecka ska jag bli intervjuad. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska säga och vad jag kan ha att tillägga, men uppenbarligen verkar jag vara intressant. Det är på tiden att någon visar hur man är en ostudentig student i studentstädernas studentstad Lund. Det kommer bli intressant det.

(Jag har för övrigt ställt in en påminnelse i 2Do som ska påminna mig varje dag att jag ska blogga. Jag följer den appen slaviskt, så förhoppningsvis kommer det bli mer innehåll här på bloggen framöver. Jag måste bara bli bättre på att fotografera igen)
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D