tisdag 29 juni 2010

Youtubeklipp med vuvuzelaljud

Har ni sett den nya vuvuzelafunktionen på Youtube? Man kan i vissa Youtubeklipp klicka på en liten fotboll, och då kommer det vuvuzela ljud. Man kan alltså nu se på sina youtubeklipp och bli störd av oljud i riktig VM-anda. Är det inte underbart!?

I alla fall… Jag ska åka iväg nu till Buko och tävla i Mästarnas Mästare, och jag har bestämt att jag ska vinna. Sen om det inte blir så är en annan sak… Så håll stortårna för mig nu, för ni vet man man (jag) säger – att hålla stortårna ger upp till 70 % mer tur än om man skulle ha gjort det med tummarna!

Follow Dennis Widmark

2 kommentarer:

  1. jag dör av dem jävla tutorna!

    SvaraRadera
  2. Haha! Det gör nog många, men det är ju trots allt den afrikanska kulturen. Man får acceptera det =)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D