fredag 23 juli 2010

Jag mår illa av chailatte


Är det en kaffelatte ni ser? Har jag blivit vuxen? Så klart inte. Det är en chailatte. Lina ville ha en och då tog jag en med. Jag hade aldrig smakat det förut, men det var gott faktiskt. Dock tröttnade jag efter typ halva, för man fick nog. Det var för mycket liksom…
Jag och Lina hade det i alla fall väldigt trevligt. Vi har som sagt knappt träffats sedan jag slutade på Sjödalsgymnasiet och började på Fredrika Bremer istället. Vi bara babblade på och det märktes knappt att vi inte hade setts på länge. Om man bortser från samtalsämnena vi hade vill säga. Det är så det ska vara – två vänner, två chailatte, en sprängs muffin och en Dennis som mår illa av för mycket chailatte.
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D