onsdag 21 juli 2010

Någon som har en bostad till mig?

Hela morgonen har jag suttit och hållit på med bostadsansökningar, men det är inte lätt. I princip alla har sagt till mig att jag inte ska flytta till Rosengård, och speciellt av folk som bor i Malmö, och jag antar att de har rätt. Jag vill ju ändå våga åka hem på kvällarna utan riskera något, och det känns som att man vill bo i ett område där ambulansen vågar komma ifall man skulle behöva den.

Jag får allt ta och leta vidare, men om ni vet något eller har något tips om hur jag kan skaffa en bostad i Lund är det bara att höra av sig!
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Åhh jag vill flytta tillbaka till Skåne.

    Det är mitt mål här i livet. Måste hitta heltidsjobb och spara pengar, sedan sticker jag! :D

    Lund är skitfint! Mitt ex bodde där. Hoppas du hittar en bostad, inte det lättaste.

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D