torsdag 8 juli 2010

Nya förbättrade Dennis är här


Igår lekte vi frisörsalong och tittade på fotboll hemma hos mamma. Mamma klipper alltid mig. Det har hon alltid gjort. Jag kan räkna gångerna jag har gått till en riktig frisör på mina båda händer. Det känns ju väldigt onödigt att betala flera hundra kronor för att klippa sig när man har en mamma som kan göra det gratis och bra dessutom. Det roliga är att hon inte har någon som helst frisörutbildning bakom sig över huvudtaget. Hon har lärt sig på mig helt enkelt, och det är bara hon som kan mitt hår och vet hur jag vill ha det. Jag undrar hur jag ska klara mig nu när jag flyttar till Lund…

När jag var färdigklippt och tittade på fotboll (Jag tittade på fotboll självmant, kunde reglerna och var engagerad. Något är fel på mig…) kom mitt ex Tony över. Han är min mammas extrason. När han och jag var tillsammans blev han och mamma jättetajta, så han kommer över lite då och då. Han ville också bli klippt, så mamma klippte honom med efter lite “Det sker på egen risk”-varningar.

Jag blev i alla fall väldigt nöjd med mitt hår. Det ser skitsnyggt ut nu om jag får säga det själv. Dock ser man inte frisyren så bra på bilden, men jag tycker om den av någon anledning. Kanske är det för att jag inte ler som jag annars alltid gör? Inte vet jag…

 Mamma klipper Tony
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D