onsdag 18 augusti 2010

En helt ny garderob helt gratis

Operation Packning har nu kommit till min garderob. Jag säger bara - shit, vad mycket kläder jag har! Jag har verkligen hur mycket kläder som helst, men jag använder nästan inget av det jag har. Jag är med andra ord precis som alla andra. Jag har därför bestämt mig för att prova alla kläder för att se vad jag ska ha med mig, och vad händer då? Jo, man hittar massa snygga kläder man har glömt bort. Det är ju perfekt! Helt plötsligt har man fått en ny garderob helt gratis. Dock önskar jag att jag skulle hitta mer snygga kläder jag inte visste om, men det vet jag mycket väl att det inte kommer att hända...
Follow Dennis Widmark

2 kommentarer:

  1. sv: har du någon hemlig förälskelse till SL ?

    SvaraRadera
  2. Förresten du är ju inte tjock, vad gnäller du om eg. ?

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D