söndag 15 augusti 2010

En middag som farväl

Det enda som egentligen är negativt med att flytta är att man måste säga hej då till alla kompisar, så Jenny bestämde sig för att ha en "Hej då"-middag, eftersom hon ska flytta till Härnösand och dansa balett i två år. Hur coolt är inte det för övrigt? Komma in på en balettskola utan att ha dansat balett en enda gång i hela sitt liv. Det är bara Jenny som klarar sådant.

Vi hade det i alla fall jättetrevligt, och jag fick veta massor med roliga saker om morötter och ficklampor. Dock på ett rätt så oväntat sexuellt sätt. Men inte blev det tråkigt för det. Efter själva middagen sjöng vi Singstar, och om ni har sett mig sjunga Singstar så vet ni att jag bara bryr mig om en sak när jag sjunger Singstar, och det är att vinna. Dock har jag och Jenny vissa låtar, eftersom vi har sjungit de där låtarna hur många gånger som helst innan, då vi bara leker och skriker. Det är hur roligt som helst! Åh, vad jag kommer sakna alla...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D