lördag 14 augusti 2010

Sedan när blir kläder större i tvätten?

Sedan när började kläder bli större i tvätten? Jag har bara hört talas om att kläder krymper i tvätten. Jag har i alla fall lyckats få min Musse Pigg t-shirt att bli större, och på köpet har den fått sju hål i sig. Är det ett tecken på att jag bör hålla mig ifrån hushållssysslor och låta andra göra det åt mig? Man kan ju alltid hoppas...

För övrigt har jag lyckats övertala pappa att killar visst kan ha damcyklar då alla säger samma sak som jag säger. Dock säger han att jag inte ska ringa på någon av annonserna idag. Sist han sa att jag inte skulle ringa blev jag av med mitt jobb...
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Om du inte ringer så blir de ju sålda till någon annan...

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D