onsdag 25 augusti 2010

Vår färg är röd!

Vår färg är röd
Vår färg är fin
För det är vi som går maskin
Och vi har kommit för att dricka alkohol
För det är vi som går maskin

Den låten sjöng jag för mig själv i huvudet igår, okej, det var idag, när jag skulle somna. Det är nämligen maskinarnas ramsa som vi sjöng på hela tiden igår.

Nu till det viktiga. Som ni märker bloggar jag knappt, och det är för förståeliga anledningar - jag har börjat på universitetet. Det finns helt enkelt ingen tid att blogga på. Jag kommer knappt hem. Man är i skolan och räknar matte, man åker hem för att snabbt äta middag och sedan springa ut till bussen igen och sedan är man med sin phaddergrupp hela kvällen. Det roliga är att vi förväntas ha räknat ut ett mattehäfte på 20 sidor tills på fredag, men när ska vi hinna göra det liksom?

Jaja, det här var bara ett inlägg för att säga att jag inte är död, och att det nog inte blir så många inlägg framöver, men ni klarar er nog ändå...
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D