torsdag 30 september 2010

Som student går man på bio



Att gå på universitetet innebär inte bara studier. Visst, man pluggar en hel del, men man måste ha det roligt också. Därför gick jag, Sofia, Anna och Hanna på bio idag och tittade på I rymden finns inga känslor. För er som inte har sett den - se den! Den var jättefin, och man blev glad utav den.

På vägen hem fick jag reda på att man måste ha sitt kvitto för att busskortet ska gälla, vilket de inte har sagt något till mig när jag köpte mitt kort. Därför fick jag snällt knacka på hos föraren på Pågatåget hem och säga att mitt kort gäller men att jag inte har något kvitto. Som tur var hittade jag kvittot i min gamla väska, så nu har jag ett giltigt busskort, men i alla fall. Jag och Sofia åkte hem till Malmö tillsammans och gick igenom staden till konserthuset. Det var riktigt mysigt det. Det känns som att man har lärt känna folk nu och kan slappna av på ett helt annat sätt än vad man gjorde i början.

När jag kom hem möttes jag av det här som min kära vän Alex hade skrivit på Facebook till min lillasyster:

"Dagens tonåringar, de som faktiskt ser bra ut och har undsluppit Akne och dylikt klagar ändå på att de inte är vackra och blabla.. Säger bara en sak Claudia: Titta på Dennis, sen på dig själv, tillbaka på Dennis och sen på dig själv igen. Då inser du hur vacker du faktiskt är!"


Jag tycker om dig med Alex...
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D