lördag 2 oktober 2010

Ba ba ba är min låt


För tre veckor sedan gjorde någon i min klass resten av klassens liv till ett helvete. Det var nämligen någon som började sjunga på Ba Ba Ba med Miss li, och som den låtsvamp jag är började jag sjunga på den. Dock kunde jag inte sluta. Jag har aldrig känt ett sådant behov att behöva sjunga på en låt som jag gör med Ba Ba Ba. Den är så trallvänlig, och den går bara inte att få ut ur mitt huvud. Jag har alltså sjungit den varje dag i tre veckor, och nu kanske ni förstår varför alla säger åt mig att hålla käften?

Igår hände dock något som en i klassen kallade för karma - Ba Ba Ba har tagits bort från Spotify! Det kanske är bäst så, men låten fick ett uppsving när vi var och tittade på I rymden finns inga känslor där låten är med i. Det här kommer bli svårt. Jag måste hitta en ny låt att sjunga på, om jag inte har något emot att gå runt i skolan själv i fem år till vill säga...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D