lördag 9 oktober 2010

Jag sprang runt i bröllopsklänning

Jag tror att jag slog mitt egna rekord inatt. Jag vet att man inte ska berätta m sina drömmar, för att de bara tråkar ut folk, men jag måste berätta den här.

Hela drömmen gick ut på att jag gick runt och grät. Det kanske inte låter så konstigt, men då har jag inte berättat vad jag hade på mig. Jag hade på mig en bröllopsklänning. Saken var den att jag skulle gifta mig inom en halvtimme, men jag hade glömt bort det. Min man stod och väntade i kyrkan, och eftersom jag var sen tänkte jag ringa honom, men jag hade glömt bort hans namn. Därför bad jag mammas kille Patrik skjutsa mig till bröllopet, och han och mamma blev chockade, eftersom jag hade inte berättat för någon att jag skulle gifta mig. När vi väl kom till bröllopet visade det sig att jag bara hade fått för mig att jag skulle gifta mig. Det var alltså inget bröllop. Jag sprang bara runt i en vit bröllopsklänning utan anledning...

Nu kan man ju fråga sig varför jag drömmer om att jag springer runt i en bröllopsklänning. De är ju inte direkt så att jag tycker om att springa runt i klänningar precis. Om det är någon som är bra på att tolka drömmar är det bara att höra av sig!
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D