söndag 10 oktober 2010

Nu vet jag hur brandalarm låter



Den här helgen har jag spenderat åt att leka hemmafru. Igår lagade jag hemmagjorda köttbullar som blev jättegoda, och idag har jag bakat kladdkakemuffins och lärt mig hur man stänger av brandalarmet. Så duktig är jag. Dock har jag knappt gjort det som jag borde göra, nämligen att plugga matte, men jag har känt att jag behövde en lite lugnare helg nu och vila upp mig. Jag kommer trots allt spendera de kommande två veckorna fastvuxen i min mattebok inför första tentan. Då tycker jag allt att jag kan få unna mig en vilohelg, eller hur?
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Ge det nån termin så kommer du också finna dig själv krälandes på alla fyra under badkaret lagom inför en tenta. Hjärnan prioriterar helt bleeping sjukt innan plugg - allting annat blir jätteintressant!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D