lördag 6 november 2010

Jag har inget internet

Tele2 är allt fula dem. Jag lyckades som sagt säga upp mitt internetabonnemang, men de sa att jag behövde betala för abonnemanget tills jag skickade in modemet. Visst tänkte jag och gick och lade mig. Dagen efter när jag skulle logga in på internet, eftersom jag hade en gratis månad kvar som jag tänkte använda, kunde jag inte komma in. Då hade de stängt av mitt abonnemang, men jag behövde fortfarande betala för det! Därför har jag nu skickat in modemet och spenderat 20 minuter till att försöka logga in på det trådlösa nätverket vi har här nere i de gemensamma utrymmena i huset. 

Så nu vet ni att jag kommer vara så gott som utanför internetgemenskapen i tre veckor, för om tre veckor får jag min iPhone. Tror ni att jag längtar, eller vad!?
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D