tisdag 9 november 2010

I väntan på en styrelseplats

Nu sitter jag i en helt ny miljö där jag aldrig har varit förut. Jag sitter nämligen inne på Juridicum (vilket jag har otroligt svårt att uttala rätt av någon anledning) och väntar på att gå på intervju för en styrelseplats för fakultetsambassadörerna. Det är en förening (?) som åker ut till gymnasietreor och berättar om hur det är att studera på universitetet och svarar på frågor som eleverna har. Eftersom jag har stått på gymnasiemässan och "propagerat" för min gymnasieskola tyckte jag att fakultetsambassadörerna passade mig perfekt.

Så nu får ni hålla stortårna för mig att jag blir invald i styrelsen. Det skulle bli riktigt intressant och lärorikt om jag blev invald faktiskt.
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D