tisdag 9 november 2010

Varför världen hatar mig idag:

  • När jag skulle köpa varm choklad från en automat fastnade muggen så att alla choklad åkte utanför
  • Nätverket i skolan slutade fungera så att jag inte kunde logga in och göra mitt arbete varken på skolans datorer eller min egna
  • Locket på burken jag hade tzatziki i hade gått upp så att jag hade tzatziki i min matlådepåse istället
  • Jag missade två bussar som jag såg åkte förbi framför mig på grund av att bussen jag satt i inte åkte iväg
  • Jag förstod inte ens det som var mest basic i min mattekurs så att jag inte kunde räkna något alls
  • Intervjun jag gick på gick inte bra alls
  • Reflexerna jag köpte var helt fel
  • Resultatet från första mattetentan som skulle komma upp idag som jag gick och var nervös över hela dagen igår kom inte ut idag utan har skjutits upp till imorgon
Men för att inte leka martyr allt för mycket kan jag säga att jag var och gymmade imorse 06:45, jag har köpt en Fjällrävenryggsäck och jag lyckades få tillbaka pengarna för min gamla väska jag köpte på H&M. Det är alltid något...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D