måndag 24 januari 2011

Dags att propagera på gymnasier

För ett tag sedan gick jag med i Fackultetsambassadörerna här i Lund, och på onsdag ska jag ut på mitt första uppdrag. Jag, Sofia och Emil från nano ska åka till Pauli gymnasiet i Malmö och propagera för varför det är så bra att plugga vidare. Det ska bli roligt men också lite nervöst. Jag har aldrig gjort något sådant förut, men man måste göra allt en första gång, eller hur?

Sedan har jag fått rollen att agera "kändis" också. Jag ska tipsa om min blogg och Väljayrkebloggen på Sacos hemsida. Jag ska ta med mig tidningen och allt. Kanske är det någon som känner igen mig? Vem vet...

Och du Mr Stalker Lillfingret... Jag vet var du bor...
Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D