lördag 21 juni 2014

Midsommarafton med alldeles för mycket mat

Och så är midsommar över i år igen... Det blev en rolig dag med alldeles för mycket mat. Igår sa jag att allt som ser gott ut är LCHF. Det spelar ingen roll ifall den bara består av kolhydrater. Det är LCHF. Därför åt jag två portioner janssons frästelse, tre bitar tårta och en onaturligt stor mängd chips, men allt var ju LCHF så det är okej.

Ja, nu är det bara till och städa. Ha det så roligt Dennis...

Jens med mera fixar midsommarstången 


Den otroligt goda jordgubbstårtan jag tog tre bitar av
Follow Dennis Widmark

5 kommentarer:

  1. Sv: Skrattar .. Jag åt inget som har med midsommar att göra. Och i dag känns det i kroppen som om det är jag som festade hårdast i går trots en jobb natt, så trött att jag försöker kränka på mig ett par skinny jeans bakåfram! Dragkedja i rumpan är inget att rekommendera!

    SvaraRadera
  2. Hahaah, fyy vad undebart! :D Själv firade jag aldrig midsommar eftersom jag satt på flyget och sedan bilade hem hela dagen, men idag ska vi äta gott iallafall. ;-)

    SvaraRadera
  3. .. och frestelse om man nu ska vara sån! :D

    SvaraRadera
  4. Jaja här har det festats :) hoppas att du haft en trevlig midsommar :)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D